اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

4 روز تا انتخابات | چرا آمریکایی‌ها با برگزاری انتخابات در ایران مشکل دارند؟

به‌راستی چرا آمریکایی‌ها و دول غربی که خود را نماد دموکراسی می‌دانند، با برگزاری انتخابات در ایران مشکل دارند و همواره به آن خدشه وارد می‌کنند؟

4 روز تا انتخابات | چرا آمریکایی‌ها با برگزاری انتخابات در ایران مشکل دارند؟

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: در روزهای حساس منتهی به حماسه 2 اسفند، بار دیگر شاهد تبلیغات گسترده رسانه‌های بیگانه برای دلسرد کردن ملّت ایران برای حضور در پای صندوق‌های رأی است.

امّا به‌راستی چرا آمریکایی‌ها و دول غربی که خود را نماد دموکراسی می‌دانند، با برگزاری انتخابات در ایران مشکل دارند و همواره به آن خدشه وارد می‌کنند؟

مقام‌م معظّم رهبری در تحلیل این موضوع می‌فرمایند:

«آمریکایی ها ۲۵ ســال در دوران رژیم طاغوت، در ایران حضور داشــتند، امامجلس های شورای فرمایشی و مسخره ی آن روز، یک بار مورد انتقاد آمریکایی ها قرار نگرفت. اگر به تاریخ مراجعه کنید و قضایای انتخابات دوران محمدرضا را بخوانید -و قبل از آن هم بدتر از آن، دوران رضاشاه- اول که  انگلیسی ها در اینجا مسلط بودند و بعد هم آمریکایی ها مسلط شدند، یک بار به این انتخابات فرمایشی و نمایشی مســخره اعتراض نکردند»

آیت‌الله خامنه‌ای تناقض آمریکایی‌ها در برخورد خود با کشورهای دنیا را اینطور به‌رخ می‌کشند:

«الان هم به رژیم های مســتبد و دیکتاتور و وراثتی‌ که در این منطقه هست، یک کلمه اعتراض نمی کنند، اما به ایران که اینجور پشت سر هم انتخابات انجام گرفته است و همه ارکان نظام -از رهبری نظام و رئیس جمهوری نظام، تا نمایندگان مجلس، تا نمایندگان خبرگان، تا نمایندگان شوراهای شهری- به وسیله ی مردم انتخاب می شوند، دائم اشکال می کنند، ایرادهای دروغین می کنند».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول